M-am sucit

Glumesc, desigur. Nu m-am răzgândit în 5 minute. Dar aş adăga câteva unghiuri la punctul de vedere exprimat ieri. În primul rând, dacă cele trei tabere în PSD ar fi Geoană, Năstase şi Diaconescu (de exemplu), ultimul fiind susţinut de grupul piticilor politici clujeni şi de manivela partidului, atunci am o mare problemă. Eu mă gândisem la unul dintre Diaconescu, Ponta sau chiar Nica, susţinuţi de gruparea care doreşte schimbarea afectatului energetic Geoană. Deci şi de Năstase şi Iliescu. În caz contrar, mă gândesc serios că o asemenea candidatură înseamnă predarea partidului şi deci sfârşitul politic.

Deşi nu-l prefer pe Năstase ca preşedinte al PSD, el este busola mea anti-băsel. În afară de Iliescu, este cam singurul în care am încredere ca va face o opoziţie clară. Deci, dacă el va susţine pe cineva voi avea încredere, limitată, e adevărat, în acea persoană. Iar dacă va candida el însuşi, mă voi gândi că ceilalţi sigur nu sunt de încredere. Aşa încât Năstase beneficiază de susţinerea mea simbolică.

De asemenea, revin la problema corupţiei hollywoodiene a lui Năstase – adică cea de la televizor. Atacurile asupra lui Năstase şi deci a partidului vor veni imediat, dulăii portocalii vor găsi osul de ros ca să acopere zgomotul furturilor din bani publici. Dar asta poate fi cu două tăişuri şi poate fi întoarsă de PSD printr-o strategie abilă de comunicare. Atenţie însă că asta este foarte greu, dacă privim ultima campanie câştigată de băsel numai cu câteva sloganuri găunoase, pe care însă PSD nu le-a demontat cum trebuia. Pot spera însă că o nouă conducere va veni şi cu idei mult mai eficiente în acest sens. Şi dacă încep şi o vaccinare anti atac energetic…

~ de arte pe Ianuarie 17, 2010.

Un răspuns to “M-am sucit”

  1. Propun transformarea celor 3 trandafiri psdisti in 3 violete africane:)

Lasă un răspuns

 
