Psihopupu se întoarce

Iar m-am uitat la Antena 3, iar am avut nişte suprize. O fi ceva violet şi la ei, că de-aia n-a venit Băsescu acolo, la un interviu pe bune, chiar şi protejat de psihopupul-imobiliar Aliodor. Nu ştiaţi că vraciul are o dezvoltare imobiliară de 27 milioane de euro în Iaşi? Ei, atunci aflaţi acum. Dar ce am văzut ieri? Preluare de la DDTV, un ins cu o etate respectabilă zicea aşa: „Eu, Lorin Ioan Fortuna, ma rog la Dumnezeul Titan pentru dezlegarea datei calendaristice zilnice cosmice supreme asupra interfeţei circulator-imunitare a fiinţei Traian Băsescu„. Şi continua cu încă 6 incantaţii similare, doar cu data schimbată şi cu altă parte prezindenţială blagoslovită.

Îmi zic: alt scrântit! Dar finalul a fost fantastic: „Încă o dată menţionez şi acum şi solicit a se achita cheltuielile necesare în acest scop din contul meu cosmic personal, dacă este cazul„. Deci tot cu bănci e şi la ezoteric? Atunci m-am liniştit. Omul practic a emis un cec în alb, Dumnezeu Titan se prezintă la banca din Cosmos, contul lui Fortuna se debitează iar celalalt se creditează. Oare cine o fi plătit comision? Şi mai e ceva foarte important: Băsescu a trecut suma cosmică plătită la lista donaţiilor din campanie?

Am râs ce-am râs şi la servici, după care am căutat mai multe informaţii despre ezoter. Desigur, are site, unde militează pentru revoluţia spirituală astrală, cu obiective care de care mai interesante, cum ar fi schimbarea culorilor steagului pentru a fi în ton cu zeitatea. Am mai aflat că personajul nostru a ajuns anul trecut la cea mai mare funcţie pe care o poate avea un combatant ezoteric în Lumea Fizică. Cine i l-a dat? Cum? Prin ce s-a distins? Nu ştim. Dar i-am găsit şi biografia. Asta e chiar interesantă: e doctor inginer de telecomunicaţii, cu zeci de articole, cărţi şi lucrări scrise, 10 brevete de invenţii, dar şi 5 volume de poezii şi, bineînţeles, vreo 4 cărţi ezoterice. Şi, partea şi mai interesantă: a fost revoluţionar, apoi între 1990 şi 1992 preşedinte al CJ Timiş şi apoi a ocupat mai multe poziţii la nivel local.

Avem aşadar de-a face cu un om de ştiinţă, poet, om politic şi ezoterist de cel mai înalt rang. Oare cum se poate aşa ceva? Bine ar fi să fie un fals acea biografie, dar nu părea. Sau o fi normal la ezoterici? Bizar personaj. Sau asta ţi se întâmplă după ce treci prin politică şi peste câţiva ani şi Geoană va face incantaţii, numai poate zeul să se schimbe, să nu mai fie Titan, ci Militari sau Primăverii…

Ca să închei apoteotic vă redau şi singura poezie pe care i-am citit-o. Mie mi-a placut. Dacă nu vă place, puteţi să ma înjuraţi pe mine. Pe el nu, că vă leagă Dumnezeul Titan ziua cosmică, şi o încurcaţi rău.

Avertisment

Când cizma puterii striveşte, profană,
Adânci năzuinţe, în suflet sădite,
E semn că la cârmă păndeşte, vicleană,
Reptila trădării, cu legi otrăvite.

Când cel ce înşeală împarte speranţa,
Un fulger s-aprinde pe cerul durerii.
Povara discordiei înclină balanţa
Şi-alungă virtutea-n exilul tăcerii.

Când lupii politici dau iama prin turme,
În colţii prădalnici sfârşi-vor mioare,
Şi nu va fi cine prăpădul să-l curme
Şi nu va fi cine s-audă cum doare.

Aşa ne vor frânge vrăşmaşii fiinţa
Cu cozi de topor, care-şi secera fraţii
De nu vom clădi, ca un zid, conştiinţa,
Să apere neamul, în rând cu Carpaţii.

~ de arte pe Ianuarie 21, 2010.

6 răspunsuri to “Psihopupu se întoarce”

  1. Lorin Fortuna a condus judeţul Timiş de la revoluţie pînă în 12 ianuarie 1990. Vezi http://mariusmioc.wordpress.com/2009/01/12/12-ianuarie-1990-inlaturarea-lui-lorin-fortuna-de-la-conducerea-judetului-timis/
    Ulterior a fost doar simplu membru al Consiliului Judeţean Timiş, ales pe lista Partidului Republican, dar acum nu mai are vreo funcţie în administraţia locală timişeană. Este însă membru în Colegiul Naţional al Institutului Revoluţiei Române, numit acolo de Ion Iliescu.

    • Inteleg. Deci e mai degraba comunist si asa. Tot politician ramane.

      Restul e adevarat? Adica preocuparea stiintifica?

      • Predă la Politehnica din Timişoara, ceva cu electronica sau electrotehnica.
        În timpul revoluţiei n-avea preocupări ezoterice, astea le-a descoperit mai tîrziu. Găseşti pe saitul meu emisiuni despre revoluţie cu el, dacă faci căutare cu numele lui.

      • Deci el preda in continuare? Si stiinta si ezoterism? Bun, nu concomitent… Dar totusi… Tu vad ca il cunosti oarecum. Ce naiba e cu toata prostia aia?

  2. Mai, am si eu o intrebare! Vracii astia care misuna pe langa politicieni, sunt platiti din buget? Pe mine asta m-ar ineteresa sa aflu.

    • Evident ca-s platiti de la buget. Se stie ca politicienii sunt saraci si nu au bani pentru asa ceva. In plus, e interesul tarii sa aiba conducatori protejati energetic.
      Apoi ti-as raspunde cu o intrebare: cum l-a convins Aliodor pe Basel ca e de mare folos?

Lasă un răspuns

 
