Penibil

Scriu deja de cam o lună jumătate, vreo 20 de articole, nu e mult, dar vorba aia: îs primele ale mele. Am scris, dar am mai şi citit, nu numai pe cei ce se văd în dreapta paginii, dar şi alţi politici sau mai puţin, cunoscuţi sau deloc. Teodora mi-a dat un premiu cum că îi face plăcere să mă citească, minciună pentru care îi mulţumesc în mod deosebit. Înţeleg că asta trebuie să fac şi eu mai departe, dar n-o s-o fac. De ce? Pentru că mie nu îmi place nimic. Chiar Teodora scrie lucruri cu care rezonez, dar nu îmi produc plăcere, ci mă întărâtă şi mai tare împotriva clicii de la putere.

Şi cum să nu te enervezi când vezi atâta prostie, minciună, tupeu dacă deschizi televizorul, vreun ziar, site sau orice legat de politică. Cum poate fi descris, altfel decât penibil, un fost prim-ministru care a fost umplut de zoaie 3 ani de preşedinte şi la primul telefon e gata să predea PNL lui Băsescu? Cum altfel decât mizerie se poate numi alianţa PSD-PDL după ce s-au înjurat şi de mamă şi de tată vreo 4 ani? Cum să nu caracterizezi drept tembel un prim-ministru care e de fapt sluga preşedintelui? Cum se poate numi altfel decât panaramă, un ministru care îşi justifică orice gest printr-un discurs de patefon despre interesul naţional şi schimonoseşte faţa de fiecare dată, ca să fie şi mai pătruns de importanţa momentului?

Răbdare că vă spun şi despre mine. Cum să fiu votant al unui partid care se devorează acum intern ca să-şi împartă praful de pe toba opoziţiei? Cum ar putea să-mi placă disperarea cu care se agaţă Geoană de funcţie, după ce a pierdut toate alegerile posibile, care motivează că a fost furat la alegeri, dar uită să spună că trebuia să câştige la 1 milion diferenţă? Ce să cred despre Năstase care e îndrăgostit de aceeaşi funcţie, dar e sfios ca Băsescu să-şi anunţe candidatura, şi uită că şi el a pierdut la acelaşi cârmaci. Dar despre Mitrea, al cărui singur argument să fie votat e că altfel ne dă o manivelă în spate?

Iar eu ce fac? Votez cu aştia din urmă, aşa răi cum mi se par, că par uşor benigni faţă de ceilalţi. Mă enervează ăia, mă enervează aştia, şi mie tot îmi pasă. Îmi spun că îmi pasă de ţară. Dar adevărul e că îs mai tembel decât ei dacă mă enervez aiurea. În realitate, ţara nu se va face bine, aşa că să lăsăm speranţele afară, cum zicea Dante.

În final, dacă tot am folosit ca pretext ce bloguri mai citesc, trebuie să menţionez un băiat care are un blog foarte interesant în care ne învaţă tot despre femei. Dar în acelaşi timp are şi un uriaş rol cultural, deoarece inventează o nouă scriere a limbii române: fără cratime, fără virgule iar cuvintele se termină mereu cu alt număr de „i” decât cel din limba clasică. Şi el mă enervează, ca toţi cei care ne masacrează limba.

~ de arte pe Ianuarie 26, 2010.

3 răspunsuri to “Penibil”

  1. Draga Arte,
    1 Nu sunt Teodora ci Theodora cu TH
    2.Chiar imi place sa iti citesc blogul. Nu mint de obicei. Asa m-au invatat parintii.Nu am nici un motiv sa te mint, sa te lingusesc. Nu te cunosc si probabil ca nu o sa te cunosc niciodata.
    3.Si eu ma intreb de ce naiba votez cu PSD-ul. Am gasit un raspuns. Votez si sustin PSD-ul pentru ca INCA MAI SPER. Poate sunt prea optimista.
    Cu drag

    • Iarta-ma pentru H. Verbul a minti l-am folosit in sensul de exagerare, sper ca nu l-ai luat ad literam. Inteleg ca ma simpatizezi (in sens critic-literar) si iti marturisc ca e reciproc 🙂
      Legat de PSD eu votez cu ei pentru ca sunt de stanga, ca si tine, iar din acest punct de vedere ei sunt raul cel mai mic. Ce s-o alege dupa masacrul din februarie om vedea… Ce o fi de facut, Theodora? (uite am scris bine acum)

  2. EXPOZITIA PATAPIEVICI DESCHISA DUPA DOI ANI DE ZILE !

    ULUITOR, INCREDIBIL,SENZATIONAL, DEMENT !

    Scandalul ICR creiat prin chemarea de catre mine a politiei americane la expozitia din NEW YORK ramane actual. Expozitia este deschisa si azi dupa aproape doi ani. Articolul scris acum doi ani ramane valabil ,cu singura deosebire fiind faptul ca bugetul ICR sa marit cu 4 milioane $ peste bugetul din anul trecut.
Probabil Presedintele de onoare al ICR ,Traian Basescu consindera ca in mijloc de
criza, cand se taie pensile, oamenii sunt dati afara si copii nu au ce manca ,trebue furat mai mult !
DESCHIDETI BLOGUL ROBERT HORVATH-DEVA
    http://devanewyork.blogspot.com/
    FOTOGRAFII CU POLITISTI AMERICANI DESCINZAND IN MIEZ DE NOAPTE
    LA ICR NEW YORK.

    MANDAT PENTRU ARESTAREA LUI BASESCU LA NEW YORK
Astazi 12 Noiembrie publicatia New York Magazin a spart cenzura. Redactorul Culian , jurnalist al curajului si adevarului a publicat articolul “Morminte la Bucuresti, Menore la la New York”. El desvalue fapte noi, incendiare ,despre scandalul ICR ,New York: Expozitia antisemita nu a fost una romanaeasca, ci una araba. Mana care a desecrat menore manjind, cu sange cuvantul Fuck, este al arabului OMAR MARWAN AMBAKI.( romanii au fost doar decorul si diversiunea).. . Acesta expozitie de si oficial a fost inchisa la 15 August, este deschisa si azi dupa trei luni de zile….probabil pana la intoarcerea presedintelui din Siria …. Rezultatul anchetei americane incepe sa-si faca loc in media americana….. Profanarea mormintelor este legata de desecrarea menorelor…Se profileaza un scandal international….. Culmea ironiei, face ca.Anti Defamation League cea mai puternica asociatie evreiasca , se se afle cu sediul, la doua minute de galeria ICR. Articolul descrie in amanunt, descinderea in noaptea de 29 octombrie a unei unitati speciale in Hate Crime, pentru a lua probe. Faptul ca presedintele Basescu deschide,sponsorizeaza si refuza sa inchida ,un eveniment extremist care promoveaza teroarea si si ura de rasa in mijlocul celui mai mare oras american, la doi pasi de sediul ONU,creiaza o situatue fara precedent. Aceasta provocare cere un raspuns pe masura . Baza penala o reprezinta “plangerea”adresata politiei, in care subsemnatul cer deschidera unei anchete si dezamorsarea unei bombe a terorismului ideologic islamic. Aceast document oficial impreuna cu probele adunate, pun bazele Mandatului de Arestare in U.S., a cetateanului roman Traian Basescu. Copia acestui document ,cu antetul politiei americane si numar de inregistrare sta la dispozitia celor interesati . Robert Horvath Cineast New York 14 noiembrie 2008 ( cititi nymagazin nr 593 )
http://devanewyork.blogspot.com/ http://www.devagallery.com/

Lasă un răspuns

 
