PSD pontează

Ponta 856. Geoană 781. Ar trebui acum să fi lăsat vreo patru rânduri libere… atât de uimit sunt. Apoi îmi aduc aminte articolul meu de dimineaţă. Uite că totuşi delegaţii şi-au dat seama de alegerea pe care o au de făcut. Şi s-au ridicat la înălţimea ei.

Am fost uimit pentru că nu am sperat în acest rezultat, deşi mi l-am dorit. Am fost de prea multe ori dezamăgit de viaţa publică pentru a mai putea să mă droghez cu iluzii. Şi punând răul în faţă, vroiam să văd implozia partidului şi să râd nebuneşte la colapsul lui. Ca apoi să mă îndop iar cu speranţa că tot ce s-a dărâmat va putea fi reclădit.

Mă bucur că partidul a dorit mai mult de la lideri. Şi prin asta, constat că sunt pe aceeaşi lungime de undă cu majoritatea din PSD. Răsare iar un fir de speranţă printr-un strat gros de zăpadă. Mi-am pus şi o cănuţă de vin – eu nu beau aproape deloc alcool – şi am închinat pentru viitorul partidului.

Acum e noapte dintre sâmbătă şi duminică. O zi de somn le tolerez acum, dar de luni la prima oară, să vedem şi nişte fapte. Ce facem cu pensiile îngheţate, cu salariile bugetare tăiate „din cauza contabililor”, cu alocaţiile copiilor? Multă treabă de luni. Să vedem şi un pic de muşchi, coarde vocale au tot fost.

~ de arte pe Februarie 21, 2010.

3 răspunsuri to “PSD pontează”

  1. Sa dea Dumnezeu sa fie bine!
    Am adormit pe la 4 dimineata.
    Eram hotarata sa nu ma mai implic in nici un fel daca castiga Geoana.
    Ma saturasem sa pierd.
    Am crezut ca tu ai fost la congres.
    Eu am vrut la un moment data sa ma duc dar nu am stiut de unde sa fac rost de invitatie.
    O zi buna!

  2. Ce rost avea? Mai mult timp pierdut?

  3. Fiind in Grecia, acum vreo 4 ani, mi-am luat un tricou cu un citat din Nikos Kazantzakis; suna cam asa: Nu sper nimic. Nu astept nimic. Nu ma tem de nimic. Sint liber. Cred ca asta trebuie sa ne ghideze…am fost si sintem individualisti. A te amesteca si identifica intr-un curent, miscare, you name it, iti va aduce dezamagiri cumplite in Romanica…Dezvolta-te singur si nu astepta minuni. Iisus a trait prin alte spatii.
    Cristi

Lasă un răspuns

 
