„A lifechanging experience”

Dragilor, în contextul discuției despre etnobotanice și alte substanțe interzise sau semi-interzise, vă prezint în continuare o experiență de viață. Este vorba de o persoană care a consumat ciuperci halucinogene în Olanda. Vă atrag atenția că în prezent acestea sunt interzise acolo, dar erau legale cand persoana le-a consumat. Eu nu încerc să conving pe nimeni de nimic și adaug și concluzia persoanei ca n-ar lăsa pe nimeni să consume, căci ulterior a citit toate contraindicațiile. Redau cuvânt cu cuvânt ce a scris la scurt timp după consumarea efectului ciupercuțelor:

„Hey! …stii ca iti ziceam ca am nevoie de ceva schimbat in viata mea, ca sa ies din depresie.,…ei bine a aparut….magic mushrooms….pana acum nu credeam in droguri si nici acum nu cred…dar fiind in Olanda, am zis sa incerc…si nu regret…a fost a lifechanging experience..
..ciupercile aratau oribil, asa ca am decis ca merge sa le fac ceai…so, am baut ceaiul, am reusit sa mananc si ciupercile fierte….si a inceput sa mi se faca rau…greatza si ameteli….asa ca am stat in pat cu ochii inchisi…la inceput erau mii de caruseluri colorate in fata mea, se invarteau ametitor….dupa o perioada…vreo jum de ora cred…am inceput sa ma calmez, sa devin f lucida…imi simteam corpul, dar mintea era undeva la un nivel superior…deja trecusem de caruseluri…eram undeva sus, intr-un spatiu…colorat frumos…si unde nu existam decat eu….constiinta mea…nu existau alte fiinte, persoane, constiinte…doar eu….dar
faceam intotdeauna o paralela cu viata mea de jos…imi dadeam seama ca sunt intr-o alta dimensiune si ca totusi tb sa ma intorc la stadiul de fiinta umana…care la mom respectiv parea doar o etapa a existentei…exact cum in viata umana esti copil, adult, batran…asa eram si eu….viata umana era cumva stadiul anterior al existentei…si eu eram sus, constientizand faptul ca evoluasem…stiam ca tb totusi sa ma intorc la viata umana si incercam sa nu uit drumul inapoi…spre sus…sper sa nu uit ca de fapt acolo tb sa ajungem si tb sa identificam calea de a urca…fara ciuperci si alte prostii…mintea noastra tb sa invete sa reajunga acolo…si pt asta trecem prin forma asta de existenta….dar nu stim, nu intelegem asta…cateodata chiar nu ajungem deloc la astfel de intelegere…daca apuci totusi sa intelegi, iti dai seama ca moartea e doar o modalitate prin care constiinta trece la nivelul superior…nu are nimic rau in ea, pt tine…acolo sus nu
conteaza cei din jur, familia, prietenii, iubitii…doar ceea ce au adus ei…cumva in sufletul tau….acolo sus nu exista frica, iubire, ura, deprimare sau alte senzatii…din contra..totul era un joc..foarte frumos…nu aveai altceva de facut decat sa te joci…cu culori…nu existau obiecte, forme….nici scopuri, ideea de bani sau de bunuri materiale….nici vorba…
..dar stiam in permanenta ca nivelul meu actual de dezvoltare care considera ca importante toate astea: bani, sanatate, familie, copii, prieteni, slujba, casa, bunuri….nu e suficient de avansat incat sa imi permita sa acced la lumea aia….eram acolo, stiam ca ala e prezentul pt mine, dar in acelasi timp stiam ca ma voi intoarce obligatoriu in lumea asta si tb sa invat sa o privesc altfel…tot timpul am incercat sa constientizez diferenta intre cele doua lumi…si sa gasesc o cale sa nu uit sa ma intorc….deci scopul meu in viata asta, asa cum o stiu acum, e de a deveni suficient
de puternica incat sa pot sa trec dincolo usor…in primul rand sa trec….pt ca am impresia ca nu toti oamenii vor putea face asta…inca nu stiu nici eu daca voi putea, dar stiu ca asta caut…asta trebuie sa fac…am citit tot felul de povesti de genul asta, dar nu le-am bagat in seama….mi se pareau sf-uri…si filmele cu star trek…la fel…dar intr-adevar exista un univers in care constiinta noastra circula…e singura constanta intre toate vietile/etapele existentei noastre.,,,,constiinta…si gradul nostru de intelegere, perceptie a realitatii….daca invatam sa descoperim universul mergem mai departe, daca nu vom ramane prinsi in lumea asta mica, numita pamant….pana ne invatam lectiile….fiecare are ritmul lui…nu exista bun sau rau, sau mai bun sau mai rau…doar diferente…ideea e ca ne indreptam spre o alta forma de existenta…in care nu mai conteaza partea materiala, inclusiv corpul nostru, asa cum il stim….
..lifechanging
experience!!!”

~ de arte pe Martie 6, 2011.

Un răspuns to “„A lifechanging experience””

  1. Este foarte foarte nasol daca e asa… pe bune… Pentru mine conteaza atatea lucruri aici, si nu ma refer deloc la bunuri materiale… Pur si simplu nu accept si nu concep ca totul sa fie degeaba…

Lasă un răspuns

 
