Viața cu CNN și Bloomberg

La un moment dat, am zis eu, ca ilegaliștii comuniști prin 40, „tovarăși, trebuie să facem ceva!”. Cum muriseră toate gâștele, vorba celebrei anecdote, am zis să încercăm și forexul. Treabă serioasă, trebuie să te informezi ca lumea înainte să faci orice mișcare. Și când ai luat o decizie, te-ai gândit bine ce este de făcut, cel mai bine ar fi sa acționezi invers, că sigur ceva ai ratat esențial din oceanul de informație.

De aceea mă uit în fiecare zi la CNN și Bloomberg, doar doar mi-or zice ei, dacă vând sau cumpăr. Orice, numai să știu direcția. Dar ăștia sunt hoți, nu zic clar, tot bagă: „more on this later…”. Dar la Antena 3 nu mă mai uit, că nu îmi dă nicio informație tranzacționabilă. Ei tot zic: „Short BĂS, short BĂS”. Adică să-l vând. Unde naiba să-l vând, că am căutat pe toate bursele simbolul BĂS, poate ceva hartie igienică, sau o firmă de supozitoare… nimic.

Așa că acuma mă preocupă cu totul alte probleme. Nu mă mai interesează cum fură Anastase votul din Parlament – aici mă potrivesc cu DNA-ul, că nici pe ei, ci despre plafonul de împrumut al americanilor, supraviețuirea monedei euro, scandalul mediatic cu Murdoch – un fel de Vântu, dar pe trei continente, sau cu traficul de carne vie de la granița dintre India și Nepal. Vă asigur, e mult mai bine să fii autist la problemele cretine de aici…

Păi da, mai bine autist, că dacă faci comparația între ce se întâmplă acolo versus aici, înnebunești. În Anglia a demisionat șeful poliției că s-a scris despre el că era apropiat de unii ziariști de la tabloidul buclucaș. La noi toți au zis de Blejnar că el adună banii și-i împarte, dar nu interesează pe nimeni. La ei e un mare scandal pentru ziariști care ascultă telefoanele, la noi e sport național. La ei întreaga națiune dezbate cum e mai bine cu deficitul bugetar, la noi a venit unu chel cu privire șașie și a zis: „facem așa”.

Așa că, dragi cititori, o să vă propun cu totul alte teme în perioada următoare. Mai ales că la precedenta, fără legătură cu politica, a avut un succes mult peste medie. Poate că nu e bine că mă rup de abuzurile de aici, dar prefer să aleg sănătatea mentală. Cât o fi rămas…

~ de arte pe Iulie 19, 2011.

Lasă un răspuns

 
