Un gând pentru Adrian Năstase

Era o vreme când mergeam în fiecare duminică la biserică, când mă rugam aproape în fiecare seară. Pentru familie, pentru liniște, pentru să fie bine, să nu fie rău. Nu am mai făcut-o însă de mult timp. Până seara trecută. Nu știu ce m-a apucat, dar am simțit nevoia să cer ajutorul unor forțe superioare pentru Adrian Năstase.

Nu pentru sănătatea lui m-am rugat, nu pentru libertatea lui, ci pentru împăcarea lui. Nu pretind că știu ce ar trebui să se întâmple pentru că Adrian Năstase să treacă peste acest moment, dar îmi doresc să nu mai fie umilit. Nu îmi dau seama nici ce își dorește el acum, ce simte după seria de evenimente șocante, dar m-aș bucura ca lucrurile să se întâmple la maximul speranțelor lui.

În 2004, deși eram conștient că lucrurile sunt departe de a fi perfecte, am fost de părere că România a progresat semnificativ și Adrian Năstase merită din nou susținerea mea. Mai ales ca alternativă la demagogia unui primar care nu făcuse nimic în București, un cameleon politic de stânga-dreapta. Același care dinamitase guvernarea CDR 2001-2004.

După evenimentele din 2009-2012 respectul pentru Adrian Năstase a crescut: cum a fost mandatul lui, pus în paralel cu slugoiul Boc? Și nu pot să mă gândesc că Năstase n-ar fi fost niciodată tratat ca un gunoi de ceilalți lideri europeni, așa cum s-au purtat, pe drept cuvânt, cu actualul președinte.

În aceste condiții, nu pot decât să iau foarte personal faptul că acest președinte grobian și-a făcut o țintă din fostul premier, cu o preocupare la fel de insistentă ca prostirea românilor sau ca satisfacerea – mai ales financiară – a Udrei. Cu maxim de ură am votat acum la locale. Ura a crescut și aștept următorul prilej.

~ de arte pe Iunie 22, 2012.

Un răspuns to “Un gând pentru Adrian Năstase”

  1. hai AN, un om intelectual de talia celor din perioada interbelica si un om de onoare!

Lasă un răspuns

 
