Să separăm nebunii

Nu mai suport să aud placa pedelistă cu întoarcerea comunismului, cu lovitura de stat, cu apărarea justiției. Mie mi se par că să combat astfel de argumente ar fi la fel cu a convinge un nebun că el nu este Napoleon prin logică. Este imposibil. Probabil că și acestor oameni li se pare că eu sunt nebun dacă susțin contrariul.

Mie mi se pare evident că Ponta a plagiat, m-a enervat că a făcut iar nu știu ce alianță de prima-pe-stânga cu UNPR și generalul izmană și altele. Dar mi se pare mult mai grav că Băsescu a furat casa din Mihăileanu, a spălat bani cu Cășuneanu, a conspirat cu Haysam și a spoliat toată țara asta.

Probabil că sunt nebun dacă sper că PSD-PNL vor fura mai puțin, că vor pune miniștri mai competenți și vor încerca să facă cât de cât ceva și pentru oameni. Sunt unii care acuma mă enervează, cum ar fi mai ales Rus. Dar sunt și unii pentru care am un respect deosebit cum este Florin Georgescu, care mi-a fost profesor.

Dar dacă tot ne considerăm unii pe alții nebuni, hai să stăm separat. Voi spuneti-vă rugăciunea anti-comunistă în fiecare zi, iar eu o să-mi frec mâinile de bucurie dar și de nerăbdare că pot să dau lui Băsescu un upercut cu ștampila. Eu scriu pentru cei care, din 1000 de motive, s-au săturat de Băsescu, ceilalți nu mă interesează.

Eu personal o să dau spam/trash sau cum s-o zice la toate comentariile băsiste fie că îmi apar pe blog, pe facebook, în cutia poștală sau mă suna la ușa. De fapt dacă vine campania băsistă la ușa am un drug de fier, pentru apărare, că mi-e că mi se tâlhărește telefonul mobil și mă înjură cu „țigancă împuțită”.

~ de arte pe Iulie 20, 2012.

Lasă un răspuns

 
