Ce va urma

Decizia Curții Constituționale (CCR) de a da o lună Guvernului pentru a pune la punct listele permanente și deci cvorumul, mi se pare un pas important pentru debarcarea tiranului. Lăsarea acestui proces în mâna guvernului, în condițiile în care și judecătorii își dau seama că nu mai suntem de mult 18 milioane de alegători, face previzibil deznodământul.

Dându-și seama că decizia CCR este doar o amânare a debarcării sale, tiranul a început să-și preseze slugile pentru a întoarce lucrurile în favoarea sa. Ce zice despotul seara, a doua zi Parchetul execută. Au arestat listele electorale, anchetează pe cei care au votat pe liste suplimentare și pe cei de la Interne care au zis ca nu bagă mâna în foc pentru cei 18 milioane de pe liste.

Un episod tragi-comic a fost erata transmisă de CCR la Monitor, care practic zicea ca la tot ce s-a hotărât și publicat să se adauge la final „dar pe dos”. Totuși, nici Zegrean, juristul de aprozar nu a avut tupeul să semneze și a semnat altă slugă băsistă din CCR, cu bară. Între timp, oricum am aflat și răsaflat ce înseamnă liste electorale permanente și cine trebuie să fie pe ele.

Cel mai mult mă deranjează propaganda făcută de serviciile secrete afară, conduse de adjuncții mult înaintați în grad de despot, care au făcut ca anumite foruri europene să fie deinformate de situația de aici. Aceleași foruri care nu sunt interesate de despotismul lui Orban în Ungaria sau de cel al lui Băsescu de până acum câteva luni din România, fix acuma le e frica de Ponta și Antonescu.

Eu îmi doresc foarte mult însă ca după căderea lui Băsescu să plătească și toate instrumentele lui de presiune – cei care au făcut celule de criză în interiorul serviciilor, cei care fac abuzuri la Parchet. Sunt convins că în cele două instituții băsiștii au enervat pe mulți, care acum abia așteaptă prilejul să le facă nasoale. Pe asta mă bazez, nu pe statul de drept ridicat de Macovei.

~ de arte pe august 14, 2012.

Lasă un comentariu